На часовима ликовне културе, у оквиру наставне јединице „Обједињавање игре, покрета и звука“, ученици седмог разреда су имали задатак да уз помоћ музике, покрета и костима осмисле и сниме сценски наступ инспирисани Африком.
На првом часу, у уводном делу, наставница је истакла значај сценске уметности у прошлости и данас и направила везу са садржајима из уметничког наслеђа, књижевности, музике… Ученици су се упознали са новим појмовима: ритуал, позориште, мултимедијалне представе – перформанс, сцена, сценографија, сценски костим, костимограф; а затим су им представљена занимања која су неопходна да би се извела једна позоришна, балетска и оперска представа, као и филм. Наставница је ученицима скренула пажњу на повезаност различитих области уметности и медија који су обједињени у сценској уметности.
Први део задатка био је сценски костим. Ученици су за наступ правили маске од картона украшавајући их разним зрневљем, остацима картона, макаронама и бојама по узору на афричке маске.
На другом часу ученици су маскирани изводили разне покрете и игре које су снимили.
На трећем часу су изабрали музику и заједно са наставницом, у програму за монтирање видео записа и фотографија, креирали филм.