tel: 012341012
  • Почетна
  • Контакт

logo


  • Почетна
  • О нама
    • Локација
    • Историја школе
    • Школа и локална средина
  • Организација
    • Запослени
    • Школски календар
    • Распоред часова (млађи разреди)
    • Распоред часова (старији разреди)
    • Распоред школског звона (млађи разреди)
    • Распоред школског звона (старији разреди)
    • Распоред контролних и писмених задатака
    • Дежурство
    • Школска кухиња
    • План коришћења простора
    • Отворена школа
    • Преузимања (Документација)
  • Активности
    • Учење на даљину (Moodle)
    • Летопис наше школе
    • Школски часопис
    • Блогосфера
    • Такмичења
  • Пројекти
    • Школска библиотека
    • Пролећна школица кошарке за децу у сеоским срединама
    • Еко-школа „Зелена нит”
    • Дигитална школа
    • Унапређење наставе
  • Јавне набавке
    • Добра
    • Услуге
    • Радови
  • Вести
    • Примери добре праксе
    • Конкурси
    • Извештаји и планови
    • Актуелности – учење на даљину
  • Галерија
facebook


30
мај
2021

Друга радионица пројекта „Да виде сви какви смо мали научници ми…”

by admin
млађи разреди, Научни клуб, радионица, школска 2020/21
Comments are off

Научни клуб Рановац, реализовао је другу радионицу у оквиру пројекта „Да виде сви какви смо мали научници ми…”, у петак, 28.05.2021. године. У оквиру друге радионице, наставили смо са вршњачким учењем. Ученица 3. разреда, Тамара Кокорић је извела оглед под називом „Боје које нестају” а ученица, Милић Мартина оглед „Ко од кога бежи, а ко је тежи ?”. Наши ђаци су били прваци. Који су изказали велику заинтересованост за дате огледе, такође били су врло кооперативни у извођењу истих.

Прочитајте више о овој радионици у најави објављеној на сајту Научног клуба.

Циљ је стицање знања о променама материјала; стицање знања о сличностима и разликама међу течностима; оспособљавање ученика за самостално закључивање о својствима воде и других течности као растварача; утврђивање знања о утицају Земљине теже на тела; оспособљавање за самостално учење и проналажење информација; оспособљавање ученика за извођење огледа; развијање техника сазнајног процеса: посматрање, уочавање, упоређивање, слободно исказивање запажања. Ученици кроз ове радионице развијају: свест о себи, јачају самопоуздање, развијају креативност и иницијативност у раду, развијају естетичке перцепције и перцепцију личног укуса, откривају напогодније приступе, развијају индивидуалне вреднасти и ставове ( солидарност, толеранцију ).

 

Поделите

Скорашњи чланци

Упознавање четвртака са будућим наставницима
јун 11, 2022
Радионице у оквиру пројекта „Здраво се храни, на црту ми стани”
мај 30, 2022
Акција „Читајмо гласно”
мар 10, 2022
Пројекат „Информиши се и ти”
дец 09, 2021
Отварање понуда за конкурс за аутобуски превоз ученика
дец 08, 2021

Популарни чланци

Упознавање четвртака са будућим наставницима
No Responses.
Прослава Светог Саве
No Responses.
Oпштинско такмичење из физике
No Responses.
Ускршњи конкурс
No Responses.
Одржано општинско такмичење из српског језика
No Responses.

Категорије

Скорашњи чланци

  • Упознавање четвртака са будућим наставницима
  • Радионице у оквиру пројекта „Здраво се храни, на црту ми стани”
  • Акција „Читајмо гласно”

Категорије

  • Дечија недеља
  • Извештаји
  • Јавне набавке_добра
  • Јавне набавке_услуге
  • Конкурси
  • Научни клуб
  • Некатегоризовано
  • новости
  • Обуке и семинари
  • планови
  • примери добре праксе
  • Радионице за ученике