tel: 012341012
  • Почетна
  • Контакт

logo


  • Почетна
  • О нама
    • Локација
    • Историја школе
    • Школа и локална средина
  • Организација
    • Запослени
    • Школски календар
    • Распореди
      • Распоред школског звона
      • Распоред часова (први циклус)
      • Распоред часова (други циклус)
      • Распоред контролних и писмених задатака
    • Дежурство
    • Отворена школа
    • План коришћења простора
    • Школска библиотека
    • Школска кухиња
    • Преузимања (Документација)
  • Активности
    • Учење на даљину (Moodle)
    • Летопис наше школе
    • Школски часопис
    • Блогосфера
    • Такмичења
  • Пројекти
    • Обогаћен једносменски рад
    • Научни клуб
    • Еко-школа „Зелена нит”
    • Екологичарење
    • Пројекат „Melanogaster – Catch the fly”
    • Пројекат „Учимо сви заједно”
    • Пројекат Design for Change „Школски изазов”
    • Дигитална школа
    • Пролећна школица кошарке за децу у сеоским срединама
    • Мећународна студија о учењу и подучавању (ТАЛИС)
  • Настава
    • Примери добре праксе
  • Јавне набавке
    • Услуге
    • Добра
    • Радови
  • Вести
facebook


30
мај
2021

Друга радионица пројекта „Да виде сви какви смо мали научници ми…”

by admin
млађи разреди, Научни клуб, радионица, школска 2020/21
Comments are off

Научни клуб Рановац, реализовао је другу радионицу у оквиру пројекта „Да виде сви какви смо мали научници ми…”, у петак, 28.05.2021. године. У оквиру друге радионице, наставили смо са вршњачким учењем. Ученица 3. разреда, Тамара Кокорић је извела оглед под називом „Боје које нестају” а ученица, Милић Мартина оглед „Ко од кога бежи, а ко је тежи ?”. Наши ђаци су били прваци. Који су изказали велику заинтересованост за дате огледе, такође били су врло кооперативни у извођењу истих.

Прочитајте више о овој радионици у најави објављеној на сајту Научног клуба.

Циљ је стицање знања о променама материјала; стицање знања о сличностима и разликама међу течностима; оспособљавање ученика за самостално закључивање о својствима воде и других течности као растварача; утврђивање знања о утицају Земљине теже на тела; оспособљавање за самостално учење и проналажење информација; оспособљавање ученика за извођење огледа; развијање техника сазнајног процеса: посматрање, уочавање, упоређивање, слободно исказивање запажања. Ученици кроз ове радионице развијају: свест о себи, јачају самопоуздање, развијају креативност и иницијативност у раду, развијају естетичке перцепције и перцепцију личног укуса, откривају напогодније приступе, развијају индивидуалне вреднасти и ставове ( солидарност, толеранцију ).

 

Поделите

Скорашњи чланци

Радионица ,„Река тече, воденични точак покреће”
јун 13, 2025
Активност „Трагачи формула” - Escape room
јун 05, 2025
Радионица Судоку
јун 03, 2025
Презентација „Бројевни системи древних цивилизација”
јун 02, 2025
Радионица „Најмањи заједнички именилац математике и поезије”
мај 30, 2025

Популарни чланци

Почетак другог полугодишта
No Responses.
Прослава Светог Саве
No Responses.
Oпштинско такмичење из физике
No Responses.
Ускршњи конкурс
No Responses.
Одржано општинско такмичење из српског језика
No Responses.

Категорије