tel: 012341012
  • Почетна
  • Контакт

logo


  • Почетна
  • О нама
    • Локација
    • Историја школе
    • Школа и локална средина
  • Организација
    • Запослени
    • Школски календар
    • Распореди
      • Распоред школског звона
      • Распоред часова (први циклус)
      • Распоред часова (други циклус)
      • Распоред контролних и писмених задатака
    • Дежурство
    • Отворена школа
    • План коришћења простора
    • Школска библиотека
    • Школска кухиња
    • Преузимања (Документација)
  • Активности
    • Учење на даљину (Moodle)
    • Летопис наше школе
    • Школски часопис
    • Блогосфера
    • Такмичења
  • Пројекти
    • Обогаћен једносменски рад
    • Научни клуб
    • Еко-школа „Зелена нит”
    • Екологичарење
    • Пројекат „Melanogaster – Catch the fly”
    • Пројекат „Учимо сви заједно”
    • Пројекат Design for Change „Школски изазов”
    • Дигитална школа
    • Пролећна школица кошарке за децу у сеоским срединама
    • Мећународна студија о учењу и подучавању (ТАЛИС)
  • Настава
    • Примери добре праксе
  • Јавне набавке
    • Услуге
    • Добра
    • Радови
  • Вести
facebook


06
феб
2023

Обједињавање игре, покрета и звука

by admin
други циклус, ликовно, примери добре праксе, Рановац, школска 2022/23
Comments are off

На часовима ликовне културе, у оквиру наставне јединице „Обједињавање игре, покрета и звука“, ученици седмог разреда су имали задатак да уз помоћ музике, покрета и костима осмисле и сниме сценски наступ инспирисани Африком.



На првом часу, у уводном делу, наставница је истакла значај сценске уметности у прошлости и данас и направила везу са садржајима из уметничког наслеђа, књижевности, музике… Ученици су се упознали са новим појмовима: ритуал, позориште, мултимедијалне представе – перформанс, сцена, сценографија, сценски костим, костимограф; а затим су им представљена занимања која су неопходна да би се извела једна позоришна, балетска и оперска представа, као и филм. Наставница је ученицима скренула пажњу на повезаност различитих области уметности и медија који су обједињени у сценској уметности.

Први део задатка био је сценски костим. Ученици су за наступ правили маске од картона украшавајући их разним зрневљем, остацима картона, макаронама и бојама по узору на афричке маске.

На другом часу ученици су маскирани изводили разне покрете и игре које су снимили.

На трећем часу су изабрали музику и заједно са наставницом, у програму за монтирање видео записа и фотографија, креирали филм.

Поделите

Скорашњи чланци

Радионица ,„Река тече, воденични точак покреће”
јун 13, 2025
Активност „Трагачи формула” - Escape room
јун 05, 2025
Радионица Судоку
јун 03, 2025
Презентација „Бројевни системи древних цивилизација”
јун 02, 2025
Радионица „Најмањи заједнички именилац математике и поезије”
мај 30, 2025

Популарни чланци

Почетак другог полугодишта
No Responses.
Прослава Светог Саве
No Responses.
Oпштинско такмичење из физике
No Responses.
Ускршњи конкурс
No Responses.
Одржано општинско такмичење из српског језика
No Responses.

Категорије