tel: 012341012
  • Почетна
  • Контакт

logo


  • Почетна
  • О нама
    • Локација
    • Историја школе
    • Школа и локална средина
  • Организација
    • Запослени
    • Школски календар
    • Распореди
      • Распоред школског звона
      • Распоред часова (први циклус)
      • Распоред часова (други циклус)
      • Распоред контролних и писмених задатака
    • Дежурство
    • Отворена школа
    • План коришћења простора
    • Школска библиотека
    • Школска кухиња
    • Преузимања (Документација)
  • Активности
    • Учење на даљину (Moodle)
    • Летопис наше школе
    • Школски часопис
    • Блогосфера
    • Такмичења
  • Пројекти
    • Обогаћен једносменски рад
    • Научни клуб
    • Еко-школа „Зелена нит”
    • Екологичарење
    • Пројекат „Melanogaster – Catch the fly”
    • Пројекат „Учимо сви заједно”
    • Пројекат Design for Change „Школски изазов”
    • Дигитална школа
    • Пролећна школица кошарке за децу у сеоским срединама
    • Мећународна студија о учењу и подучавању (ТАЛИС)
  • Настава
    • Примери добре праксе
  • Јавне набавке
    • Услуге
    • Добра
    • Радови
  • Вести
facebook


24
мај
2021

Прва радионица пројекта „Да виде сви какви смо мали научници ми…”

by admin
млађи разреди, Научни клуб, радионица, школска 2020/21
Comments are off

У петак, 21. 05. 2021. године реализована је прва радионица у оквиру другог пројекта -„Да виде сви какви смо мали научници ми…” У овим радионицама „заменили смо улоге” и ученици 3. разреда преузели су улогу едукатора, ученицима 1. разреда. Ученици 3. разреда су самоиницијативно одабрали огледе које ће изводити уз помоћ „асистента” учитељице. Вршњачко учење је вишеструко корисно са безброј позитивних ефеката. Ученици показују веће интересовање за рад и боље резултате, уважавају се различитости и негујe толеранција, један од позитивних ефеката је и јачање самопоуздања. Ученици едукатори су, такође стекли значајна искуства. Овај начин рада је за њих био изазов, а указано поверење велика мотивација. Први оглед „Шарено уље”, извео је Вукашин Адамовић, а други оглед „Пламен свеће једе кисеоник”, извела је Валентина Грбиновић.

Прочитајте више о овој радионици у најави објављеној на сајту Научног клуба.

Циљеви радионица: стицање знања о сличностима и разликама међу течностима; оспособљавање ученика за самостално закључивање о својствима воде и других течности као растварача; оспособљавање ученика за самостално закључивање о својствима ваздуха; оспособљавање за самостално учење и проналажење информација; оспособљавање ученика за извођење огледа; развијање техника сазнајног процеса: посматрање, уочавање, упоређивање, слободно исказивање запажања. Ученици су учесници ( активни субјекти ) у процесу учења и развијају компетенције неопходне за целоживотно учење који су реални и остварљиви циљеви.

 

 

Поделите

Скорашњи чланци

Радионица ,„Река тече, воденични точак покреће”
јун 13, 2025
Активност „Трагачи формула” - Escape room
јун 05, 2025
Радионица Судоку
јун 03, 2025
Презентација „Бројевни системи древних цивилизација”
јун 02, 2025
Радионица „Најмањи заједнички именилац математике и поезије”
мај 30, 2025

Популарни чланци

Почетак другог полугодишта
No Responses.
Прослава Светог Саве
No Responses.
Oпштинско такмичење из физике
No Responses.
Ускршњи конкурс
No Responses.
Одржано општинско такмичење из српског језика
No Responses.

Категорије