tel: 012341012
  • Почетна
  • Контакт

logo


  • Почетна
  • О нама
    • Локација
    • Историја школе
    • Школа и локална средина
  • Организација
    • Запослени
    • Школски календар
    • Распореди
      • Распоред школског звона
      • Распоред часова (први циклус)
      • Распоред часова (други циклус)
      • Распоред контролних и писмених задатака
    • Дежурство
    • Отворена школа
    • План коришћења простора
    • Школска библиотека
    • Школска кухиња
    • Преузимања (Документација)
  • Активности
    • Учење на даљину (Moodle)
    • Летопис наше школе
    • Школски часопис
    • Блогосфера
    • Такмичења
  • Пројекти
    • Обогаћен једносменски рад
    • Научни клуб
    • Еко-школа „Зелена нит”
    • Екологичарење
    • Пројекат „Melanogaster – Catch the fly”
    • Пројекат „Учимо сви заједно”
    • Пројекат Design for Change „Школски изазов”
    • Дигитална школа
    • Пролећна школица кошарке за децу у сеоским срединама
    • Мећународна студија о учењу и подучавању (ТАЛИС)
  • Настава
    • Примери добре праксе
  • Јавне набавке
    • Услуге
    • Добра
    • Радови
  • Вести
facebook


30
апр
2021

Епски лик Марка Краљевића

by admin
примери добре праксе, старији разреди, школска 2020/21
Comments are off

Током онлајн наставе у оквиру наставне јединице ,,Епски лик Марка Краљевића“ из предмета српски језик и књижевност, ученици шестог разреда имали су један креативно-истраживачки задатак. С обзиром на то да се у овом разреду обрађује циклус епских песама о Марку Краљевићу, ученици се упознају са овим ликом и у историјском контексту, али и у контексту народне традиције. Како избор песама из овог циклуса ученицима често буде занимљив, задатак је био да на основу песама и наученог о овом лику направе плакат којим би најавили филм о Марку Краљевићу. Назив филма, изглед плаката, избор глумаца и сви остали детаљи били су слободан избор ученика. Најуспешнији је био рад ученика Немање Грујића. Када би био снимљен, његов би се филм звао ,,Покоравање Мусе Кесеџије“. Он је у своје мало истраживање укључио и избор глумаца који би најверније представљали ликове у филму, али и користио одговарајући програм за обраду фотографије.



Додатак овом раду је и избор музике коју би Немања (када би био аутор филма), користио у кључној сцени борбе Марка Краљевића и Мусе Кесеџије. На овај начин ученик је повезао своје вештине и знања што одговара кључним компетенцијама за целоживотно учење.


Поделите

Скорашњи чланци

Радионица ,„Река тече, воденични точак покреће”
јун 13, 2025
Активност „Трагачи формула” - Escape room
јун 05, 2025
Радионица Судоку
јун 03, 2025
Презентација „Бројевни системи древних цивилизација”
јун 02, 2025
Радионица „Најмањи заједнички именилац математике и поезије”
мај 30, 2025

Популарни чланци

Почетак другог полугодишта
No Responses.
Прослава Светог Саве
No Responses.
Oпштинско такмичење из физике
No Responses.
Ускршњи конкурс
No Responses.
Одржано општинско такмичење из српског језика
No Responses.

Категорије