tel: 012341012
  • Почетна
  • Контакт

logo


  • Почетна
  • О нама
    • Локација
    • Историја школе
    • Школа и локална средина
  • Организација
    • Запослени
    • Школски календар
    • Распореди
      • Распоред школског звона
      • Распоред часова (први циклус)
      • Распоред часова (други циклус)
      • Распоред контролних и писмених задатака
    • Дежурство
    • Отворена школа
    • План коришћења простора
    • Школска библиотека
    • Школска кухиња
    • Преузимања (Документација)
  • Активности
    • Учење на даљину (Moodle)
    • Летопис наше школе
    • Школски часопис
    • Блогосфера
    • Такмичења
  • Пројекти
    • Обогаћен једносменски рад
    • Научни клуб
    • Еко-школа „Зелена нит”
    • Екологичарење
    • Пројекат „Melanogaster – Catch the fly”
    • Пројекат „Учимо сви заједно”
    • Пројекат Design for Change „Школски изазов”
    • Дигитална школа
    • Пролећна школица кошарке за децу у сеоским срединама
    • Мећународна студија о учењу и подучавању (ТАЛИС)
  • Настава
    • Примери добре праксе
  • Јавне набавке
    • Услуге
    • Добра
    • Радови
  • Вести
facebook


17
мар
2016

Активности у вези Онлајн недеље

by admin
ИКТ, онлајн недеља, школска 2015/16
Comments are off

Маријана Модрлановић, учитељица другог разреда основне школе, је у оквиру Онлајн недеље, применила ИКТ технологије, извршила корелацију између предмета од играчке до рачунара и математике. Ученици су кроз интерактивне игре утврђивали таблицу множења.

1
1

Поделите

Скорашњи чланци

Радионица ,„Река тече, воденични точак покреће”
јун 13, 2025
Активност „Трагачи формула” - Escape room
јун 05, 2025
Радионица Судоку
јун 03, 2025
Презентација „Бројевни системи древних цивилизација”
јун 02, 2025
Радионица „Најмањи заједнички именилац математике и поезије”
мај 30, 2025

Популарни чланци

Почетак другог полугодишта
No Responses.
Прослава Светог Саве
No Responses.
Oпштинско такмичење из физике
No Responses.
Ускршњи конкурс
No Responses.
Одржано општинско такмичење из српског језика
No Responses.

Категорије